نظر سیدمهدی حسینی برای کتاب تانگ فو

تانگ فو
سم هورن، نفیسه معتکف
۵۷۱ رای
سیدمهدی حسینی
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
سلام خدمت دوستان
تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب غیر قابل اجرا و نامربوط هستند، _تکنیک‌هایی مانند اگر نمی‌توانید آن‌ها را شکست دهید، به آن‌ها بپیوندید
_مشکلات را با سرگرمی کنار بیاورید
_ و گفتن حق با شماست زمانی که مردم شکایت می‌کنند، تکنیک‌های واقع بینانه برای رسیدگی به مشکل واقعی نیستند.
بر اساس این تکنیک، اگر در یک صف هستید، و 25 نفر در جلوی شما وجود دارند، باید زمان خود را در صف متقاعد کنید که اشکالی ندارد - آن‌ها فقط کارکنان کمی دارند. یا اگر آن کارمند سفارش شما را خراب کرد، شما باید کارهای زیر را انجام دهید:
1. اسم آن‌ها را بپرس - همه می‌دانند که انجام این کار بلافاصله کارمند را در حالت تدافعی قرار می‌دهد. 2. حقوق و خواسته‌های مشتری خود را بیان کنید - این کار کارمند را با چنین اظهارات تحقیر آمیزی عصبانی می‌کند.
3. از یک سرپرست بخواهید - اوه، واقعا؟ عزیزم، خوشحالم که برای چنین توصیه‌های زمین‌شکنی پول می‌پردازم. و....
نتیجه‌گیری من این است که این کتاب به شما کمکی نمی‌کند تا به مشکلات, به‌ویژه در محیط کسب‌وکار رسیدگی کنید. ممنون از کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟