نظر محمدحسین طیبی برای خلاصه کتاب چگونه برندها ما را شست و شوی مغزی می‌دهند

چگونه برندها ما را شست و شوی مغزی می‌دهند
مارتین لیندستروم، زهره نوروزی
۱۲ رای
محمدحسین طیبی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
کتاب خوبی بود بعضی مطالبش جدید نبود اما باز هم اطلاعات کاربردی و خوبی در اختیار مطالعه کننده میذاره بهترین ویژگی این کتاب اینه که برای هر نظری که مطرح میکنه یک مثال میزنه و یا نتایج تحقیقات رو برای اون نظر بیان میکنه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟