نظر ملیحه بهارلو برای کتاب مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری
علی آزادگان
۶۱۰ رای
ملیحه بهارلو
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
با توجه به اهمیت موصوع ارتباط با مشتری ومدیریت این فرآیند مطالعه کتابهای مرتبط کمک بسزایی به صاحبان کسب وکار میکنه، کتاب مذکور با حجم حدود۵۰ صفحه بطور موجز ومختصری به ارایه مطلب پرداخته، و از بحث‌های تیوری وتعریفی مشتری، انواع مشتری، دلایل مهم نیاز به بررسی روابط مشتریان وسازمان بحث رو شروع ودر نهایت به روشهای محتلف بررسی این فرآیند، در شرایط وکشورهای مختلف و برخورد با انواع مشتریان دگودسته بندیهای مختلف خریداران میپردازه، نکته اصلی وهسته مرکزی هر کتاب مرتبط با کسب وکار معرفی مشتری به عنوان ولی نعمت سازمان وتیم کارکنان هست، اینکه در هرحال حق با مشتری هست وباید در کمال ادب واحترام با هرنوع مشتری برخورد کرد، حتی مشتریان بی نزاکت وعصبی که اینمورد در چندین جای کتاب مذکور هم مطرح شده، یکی از نکات جالب توجه این کتاب بیان دلایل وبخشبندیهای موضوعی خود کتاب در جاهای مختلف هست که یاداوری مطلب رو ارتباط دهی رو برای خواننده تسهیل میکنه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟