نظر کیانوش سیاح برای کتاب صوتی 22 قانون تغییر ناپذیر برند

22 قانون تغییر ناپذیر برند
لورا ریس، ال ریس
۲۸ رای
کیانوش سیاح
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
این کتاب در سطح خود حاوی بخشی از اصول برندینگ می‌باشد اما بدلیل استفاده از مثالهای مربوط به سالهای بسیار پیشین و غربی شاید همه موارد درج شده در آن برای کسب و کارهای ایرانی دارای کاربرد نباشد اما در کل دیدگاه ها و نظریات آفای آل ریس و دخترش خانم لورا ریس ارزشمند و خواندنی است
این کتاب آگاهی سطحی و نگرشی در خواننده پدید می‌آورد تا با لایه‌های سطحی و برخی تکنیکهای برندسازی آشنا شود.
ترجمه نسبتأ خوب و لحن گوینده مناسب است.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟