کتاب نفوذ ذهن یا صد ایده برتر فروش جزو معدود کتابهایی هست که در عین حجیم بودن بسیار ساده وروان نوشته شده وبرعکس خیلی از کتابهایی که در ایران ترجمه میشن اما زیاد با شرایط قانونی وتربیتی زندگی مالی وفرهنگی ایرانیها منطبق نیستند هست
این کتاب در مجموعه کتابهایی قرار میگیره که برای خوانش وفهم مطالب نیاز نیست از صفحه اول شروع به مطالعه بشه، میتونید به فهرست مراجعه کنید وهر قسمتی رو که احساس نیاز کردین مطالعه کنید، در عین حال محتوا بسیار ساده وموجز نوشته شده که بمحض مطالعه هر بخش درک کاملی رو از مطلب به دست میارید، در کنار مطالعه این کتاب میتوتید کتاب صد ایده برتر بازاریابی از جیم بلیث رو هم به عنوان مکمل مطالعه کنید که بیشتر به بحث بازاریابی که پیش زمینه فروش هست میپردازه، در عین حال مطالعه مباحث مربوط به روانشناسی، رفتارشناسی وجامعه شناسی اجتماعی هم بسیار در مسیر فروش وبازاریابی میتونه به موفقیت افرادیکه در این حوزهها مشغول به فعالیت هستند کمک کنه، چرا که خیلی از ریکشنهای افراد تحت تاثیر فرهنگ، هنجار وقوانین واصول اجتماعی که در اون پرورش یافتند قرار میگیره وچه بسا تکنیکی که در یک کشور یا حتی شهر خیلی موثر واقع شده در اقلیم جغرافیایی دیگه شکست بخوره! بر همین اساس لازم هست افراد قبل از شروع هر نوع فعالیت گسترده تجاری، تبلیعاتی، بازاریابی وفروش حداقل اطلاعات رو در مورد نیچ مارکت وبازار هدف خودشون به دست بیارن واستراتژیهای کسب وکار خودشون رو بر مبنای این مطالعات تدوین کنن
این کتاب در مجموعه کتابهایی قرار میگیره که برای خوانش وفهم مطالب نیاز نیست از صفحه اول شروع به مطالعه بشه، میتونید به فهرست مراجعه کنید وهر قسمتی رو که احساس نیاز کردین مطالعه کنید، در عین حال محتوا بسیار ساده وموجز نوشته شده که بمحض مطالعه هر بخش درک کاملی رو از مطلب به دست میارید، در کنار مطالعه این کتاب میتوتید کتاب صد ایده برتر بازاریابی از جیم بلیث رو هم به عنوان مکمل مطالعه کنید که بیشتر به بحث بازاریابی که پیش زمینه فروش هست میپردازه، در عین حال مطالعه مباحث مربوط به روانشناسی، رفتارشناسی وجامعه شناسی اجتماعی هم بسیار در مسیر فروش وبازاریابی میتونه به موفقیت افرادیکه در این حوزهها مشغول به فعالیت هستند کمک کنه، چرا که خیلی از ریکشنهای افراد تحت تاثیر فرهنگ، هنجار وقوانین واصول اجتماعی که در اون پرورش یافتند قرار میگیره وچه بسا تکنیکی که در یک کشور یا حتی شهر خیلی موثر واقع شده در اقلیم جغرافیایی دیگه شکست بخوره! بر همین اساس لازم هست افراد قبل از شروع هر نوع فعالیت گسترده تجاری، تبلیعاتی، بازاریابی وفروش حداقل اطلاعات رو در مورد نیچ مارکت وبازار هدف خودشون به دست بیارن واستراتژیهای کسب وکار خودشون رو بر مبنای این مطالعات تدوین کنن