کتاب ارزشمندی است. تمام نکات و فنونی که اشاره شده در بیشتر بازارهای فروش مورد استفاده قرار میگیرد و اثر گذار است.
توجه به تصمیم گیریهای مشتری بر مبنای مغز سمت راست و یا توجه به جزئیات از طریق مغز سمت چپ، این مطالب در سالها که نه بلکه همیشه اثر گذار خواهد بود
پیشنهاد میکنم اگر فروشی هستید این کتاب را چند بار بخوانید (گوش دهید)
توجه به تصمیم گیریهای مشتری بر مبنای مغز سمت راست و یا توجه به جزئیات از طریق مغز سمت چپ، این مطالب در سالها که نه بلکه همیشه اثر گذار خواهد بود
پیشنهاد میکنم اگر فروشی هستید این کتاب را چند بار بخوانید (گوش دهید)