نظر معصومه رفیعی برای کتاب چهار رنگ: تیپشناسی مشتری احتمالی در بازاریابی شبکهای

چهار رنگ: تیپشناسی مشتری احتمالی در بازاریابی شبکهای
معصومه رفیعی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
30
آدما به ۴ رنگ تقسیم شدن با ویژگی رفتاری خاص خودشون اینکه قابل تعقیر نیستن و باید پذیرفت این رنگ مال منه خوبی این کتاب این بوده تقسیم بندیها باعث میشن تفاوتها رو بپذیری و همیشه حق به جانب نباشی طرف مقابلت رو قضاوت نکنی و قبول کنی اون رنگش از من متفاوته و طبیعی هست که این رفتار رو داشته باشه راحت تر میتونی تصمیم بگیری چه انتخابی باید داشته ممنونم از نویسنده این کتاب عالی
Elnaz Maleki
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
بسیار عالی. اتفاقا این کتاب زمانی به من معرفی شد که با یکی ازهمکارانم به شدت کنتاکت داشتم. و دیگه رفته بود رو اعصابم. حتی به جایی رسیده بود که میخواستم کارمو ول کنم. مطالب این کتاب دقیقا آبی بود روی آتش! و بعد از اون خیلی از اضطرابهای من برطرف شد!!!