کتاب بسیار کاربردی در رابطه با سوالات هوشمندانه از مشتری بود. اشتباهاتی رو که خیلی از ما در مباحثمون به کار میبریم. به نظرم نه تنها در حوزه فروش و بازاریابی بلکه در مکالمات روزمره نیز میشه با به کار بردن یکسری از نکات این کتاب، حرفهای کنترل مباحثه رو به دست گرفت.
اسم کتاب هم بسیار عالی و جالب هست و باعث میشه مباحثش تو ذهن بمونه. این کتاب ارزش چند بار شنیدن رو داره.
فقط یک موردی که جای خالیش بسیار احساس میشد صحبت بیشتر در مورد اولین مکالمات تلفنی بود. چون در مکالمات تلفنی مشتریان تمایل آنچنانی به شنیدن ندارن و به خاطر عدم هماهنگی قبلی و آمادگی نداشتن برای شنیدن صحبتهای ما، مایل به قطع مکالمات تلفنی را دارند.
اسم کتاب هم بسیار عالی و جالب هست و باعث میشه مباحثش تو ذهن بمونه. این کتاب ارزش چند بار شنیدن رو داره.
فقط یک موردی که جای خالیش بسیار احساس میشد صحبت بیشتر در مورد اولین مکالمات تلفنی بود. چون در مکالمات تلفنی مشتریان تمایل آنچنانی به شنیدن ندارن و به خاطر عدم هماهنگی قبلی و آمادگی نداشتن برای شنیدن صحبتهای ما، مایل به قطع مکالمات تلفنی را دارند.