نظر ژیلا شجاعی برای کتاب نفرت از برند

نفرت از برند
س. امیت کوچوک، محمدامین ترابی
۴۴ رای
ژیلا شجاعی
۱۴۰۱/۰۸/۲۷
یک کتاب تخصصی بود که در ابتدا در مورد نفرت و کینه و درجات آن در بین انسان‌ها صحبت شده و بعد بحث‌های روانشناسی و تخصصی راجع به برندهای مختلف و روابط بین مصرف کننده‌ها و برندهای شرکتی خیلی تخصصی بود و زیاد جالب توجه برای من نبود اما اطلاعات جالبی بود برای کسانی که در این خصوص دوست دارن اطلاعات کسب نمایند در کل بد نبود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟