نظر ملیحه بهارلو برای کتاب بازاریابی در خرطوم فیل

بازاریابی در خرطوم فیل
حسین مجدفر
۲۱۹ رای
ملیحه بهارلو
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
کتاب مفید ومختصری هست، اما استفاده بهینه از مطالب مستلزم مطالعه بیشتر ودرگیری با مسائل عینی وکاربردی بازار وتجارت هست۔کلا به نظر من بحث بازاریابی، تبلیغات وجدیدا موضوع کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی تجاری) جزو علوم وفنون میان رشته‌ای هست، جاییکه نیاز به جامعه شناسی، جمعیت شناسی ومخصوصا روانشناسی جامعه هدفمون داریم۔اینکه بتونیم مخاطبین هدف رو به درستی از خیل کثیر جمعیت انتخاب کنیم، ونیازهای درست این جامعه رو شناسایی وترجیحا برای نیازهای موجود دست به ابتکار وتولید محصول ومحتوا بزنیم از نکاتی هست که شاید خیلی کم بصورت حرفه‌ای بهش پرداخته میشه، وهمین عدم درک شناخت صحیح نیاز وپایش صحیح جامعه هدف ومخاطب شناسی ناقص اثری هست که تمام فعالیتهای بعدی مثل نحوه بازاریابی، تبلیغات و فروش رو تحت تاثیر قرار میده وگاهی یک کسب وکار رو با خطر ورشکستگی ممکنه روبرو کنه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟