نظر ملیحه بهارلو برای کتاب برند ضد گلوله

برند ضد گلوله
ملیحه بهارلو
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
00
این کتاب مکمل کتاب نامهای تجاری تنبل، زرنگ وخنثی از همین نویسنده هست، کتابهاییکه به جرات میتونم بگمجزو معدود منابع فارسی عالی در این حوزه (نامگذاری کسب وکار، برند یا محصول) و متناسب با فرهنگ وتجارت ایران هست۔کتابهای خارجی زیادی وجود دارن برای نامگذاری برند واستراتژیهای مرتبط اما چون ترجمه شده هستن ومثالها با عناوین، القاب ومخففهای غیرفارسی بیان شده برای مخاطب فارسی زبان کارآیی چندانی نداره، برعکس دو کتاب جناب مهدی نژاد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.