نظر محمد مریخی برای کتاب نام‌های تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی

نام‌های تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی
احسان مهدی نژاد
۱۰۹ رای
محمد مریخی
۱۴۰۱/۰۵/۲۸
با سلام و تشکر از زحمات نویسنده محترم
توقع من از کتاب ایجاد راهکار و همراهی کردن در هر فصل تا ساخت یک نام زرنگ در آخر کتاب بود ولی کتاب بیشتر گردآوری یکسری مطالب درباره نامها بود و نویسنده سعی در توضیح اسامی ذکر شده از دیدگاه و تجربه شخصی خود داشت. همچنین بیشتر به دید برندسازی شخصی به مطالب کتاب در اکثر فصول نگاه شده بود و برای کسی که بخواهد یاد بگیرد چگونه یک اسم زرنگ بسازد کمی مبهم بود. تقریبا ۳ فصل آخر که حدودا ۴۰ صفحه میشد از نظر من میتواند مفیدترین قسمت کتاب باشد.
با تشکر از نویسنده محترم و اپلیکیشن خوب کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟