همونطوری که در توضیحات این کتاب هم عنوان شد شرح دقیق موقعیتها و وقایع حسی رو به خواننده القا میکنه که انگار به تماشای یک فیلم سینمایی نشسته، از منظر بیان جزییات و تصویرسازی ذهنی برای خواننده داستانی قوی بود.
عنوان داستان رو شاید بشه به بخشی از اون که بیشتر با عذاب وجدان نقش مرد داستان مرتبط بود نسبت داد ولی در همین زمینه هم به نظر گاهی داستان از روال طبیعی خودش خارج و به مسایلی میپرداخت که به کلیت داستان و محوریت موضوع اتفاق افتاده برای کاتیوشا ماسلوا لطمه وارد میکرد و داستان رو بوسیله وارد کردن شخصیتهای متعدد و پرداختن به حواشی زندگی اونها شاخه و برگ زیادی میداد. البته داستانهای تولستوی عموما بوسیله وارد کردن شخصیتهای متعدد در خلال داستان خواننده رو گاهی به وجد مییاره و گاهی هم دچار سردرگمی میکنه.
در مجموع اثر خوبی بود، با صدای بسیار گرم گوینده و اجرایی تحسین برانگیز.
عنوان داستان رو شاید بشه به بخشی از اون که بیشتر با عذاب وجدان نقش مرد داستان مرتبط بود نسبت داد ولی در همین زمینه هم به نظر گاهی داستان از روال طبیعی خودش خارج و به مسایلی میپرداخت که به کلیت داستان و محوریت موضوع اتفاق افتاده برای کاتیوشا ماسلوا لطمه وارد میکرد و داستان رو بوسیله وارد کردن شخصیتهای متعدد و پرداختن به حواشی زندگی اونها شاخه و برگ زیادی میداد. البته داستانهای تولستوی عموما بوسیله وارد کردن شخصیتهای متعدد در خلال داستان خواننده رو گاهی به وجد مییاره و گاهی هم دچار سردرگمی میکنه.
در مجموع اثر خوبی بود، با صدای بسیار گرم گوینده و اجرایی تحسین برانگیز.