بسم الله الرحمان الرحیم
کتاب زیبایی بود. برخی هستند که قسمتهایی از داستان رو قبول ندارن و اون رو اغراق میدونن، حقیقتا خود معراج هم یکم برای من به شخصه باورش سخت بود تا اینکه فهمیدم توی قرآن آیاتش هست و متوجه شدم یک سری موارد برای من درکش سخته اما واقعی هست و نمیتونم به دلیل اینکه نمیتونیم درکش کنیم بگم غلطه. درباره حضرت علی هم برخی موارد یکم باورش سخته اما بازهم ممکنه ذهن من درکش نکنه اما کاملا واقعی باشه (در مقام حضرت علی همین بس که خداوند در روز قدیر آیهای نازل میکنن که به پیامبر میگن آنچه که به تو نازل شده است را ابلاغ کن و اگر چنین نکنی رسالت او را ابلاغ نکردی) پس اگر چیزی درباره امیرالمومین علی (ع) شنیدیم که باورش سخت بود نگیم حتما غلطه.
یک سریها هم از بیان برخی عذابها معترض هستن و میگن الان خیلیا فلان گناه رو میکنن یعنی همه عذاب میشن؟ در جواب بجای آوردن استدلال فقط یک سوال میپرسم تا به جواب برسید. اگر روزی بیاد که زنا و مال حروم خوردن فراگیر بشه و خیلیا اینکار حتی در انظار عمومی انجام بدن آیا میتونیم بگیم چون همه اینطوری میکنن پس عذابی براش نیست؟ اگر اینطوری بگیم درواقع عذاب قوم لوط رو انکار کردیم چون همشون مرتکب گناه بزرگی میشدن و چون میدیدن همشون اینکارو میکنن براشون عادی شده بود
کتاب زیبایی بود. برخی هستند که قسمتهایی از داستان رو قبول ندارن و اون رو اغراق میدونن، حقیقتا خود معراج هم یکم برای من به شخصه باورش سخت بود تا اینکه فهمیدم توی قرآن آیاتش هست و متوجه شدم یک سری موارد برای من درکش سخته اما واقعی هست و نمیتونم به دلیل اینکه نمیتونیم درکش کنیم بگم غلطه. درباره حضرت علی هم برخی موارد یکم باورش سخته اما بازهم ممکنه ذهن من درکش نکنه اما کاملا واقعی باشه (در مقام حضرت علی همین بس که خداوند در روز قدیر آیهای نازل میکنن که به پیامبر میگن آنچه که به تو نازل شده است را ابلاغ کن و اگر چنین نکنی رسالت او را ابلاغ نکردی) پس اگر چیزی درباره امیرالمومین علی (ع) شنیدیم که باورش سخت بود نگیم حتما غلطه.
یک سریها هم از بیان برخی عذابها معترض هستن و میگن الان خیلیا فلان گناه رو میکنن یعنی همه عذاب میشن؟ در جواب بجای آوردن استدلال فقط یک سوال میپرسم تا به جواب برسید. اگر روزی بیاد که زنا و مال حروم خوردن فراگیر بشه و خیلیا اینکار حتی در انظار عمومی انجام بدن آیا میتونیم بگیم چون همه اینطوری میکنن پس عذابی براش نیست؟ اگر اینطوری بگیم درواقع عذاب قوم لوط رو انکار کردیم چون همشون مرتکب گناه بزرگی میشدن و چون میدیدن همشون اینکارو میکنن براشون عادی شده بود