نظر سعید افشاری برای کتاب راندن برای شاد کردن

راندن برای شاد کردن
جوزف میشلی، مهدی خیراللهی
۱۳ رای
سعید افشاری
۱۳۹۶/۱۲/۲۸
واقعا کتاب زیبا و مفیدی حتی اگه رشته شما فروش یا مدیریت نباشه. خیلی جالبه که بدونید چطور کمپانی به این بزرگی با جدیت و پشتکار و نبوغ عده‌ای به بزرگی رسید و از اون مهمتر بزرگ و موفق باقی موند. عالیه که میتونیم بفهمیم که راهکارها و متد هاشون چی بود و حتی چطور مدیریتی در اونجا حاکم هستش که نظم و مشتری مداری حرف اصلی رو میزنه. دلیل بزرگ موفقیت این کارخونه به نظر من در وهله اول مشتری مداری هستش و در هر حال ابتدا نیاز مشتری در نظر گرفته میشه و سپس اون نیاز برطرف میشه. ممنون کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.