اول اینکه چرا روای انگار عجله داشت میخواست فقط این پادکست را تموم کنه دوم اینکه سالهاست سابقهی تدریس دارم دنبال یه الگوی عالی برای درک دانش آموزهای کنکوری میگشتم باگوش دادن این پادکست بهش رسیدم ممکنه شما پر از مطالب باشی ولی اگر نتونی مطالب را به تفکیک با مثال بیان کنی و راهکار بدی در واقع مستمع تو نه تنها مطلب دستگیرش نشده بلکه گیج و مبهوت تر شده
گفتمان تند راوی وجملات بریده و بدون نتیجه گیری خاص تعریفی از پادکست البته شاید سمینار اصلی اینطور نبوده در موقع خلاصه کردن فردی که این خلاصه نویسی را کرده درک درستی از همایش پیدا نکرده کاش سمینار بطور کامل قرار داده میشد کلا خلاصه کردن کتابها کار جالبی نیست چون هر شخصی با توجه به درکش از یک متن اون متن. ا خلاصه میکنه خلاسه فقط به درد خود شخص مورد نظر میخوره نه دیگران مگر اینکه خلاصه بوسیلهی شخصی انجام بشه که اون شخص درزمینهی اون متن تا حدودی صاحب نظر و اندیشه باشه کاش کتابراه به این دیدگاهها توجه بیشتری داشت چون گاهی در مورد یک کتاب نظرات انتقادی مثلا در مورد راوی زیاد و یکسان ولی تغییری صورت نمیگیره
گفتمان تند راوی وجملات بریده و بدون نتیجه گیری خاص تعریفی از پادکست البته شاید سمینار اصلی اینطور نبوده در موقع خلاصه کردن فردی که این خلاصه نویسی را کرده درک درستی از همایش پیدا نکرده کاش سمینار بطور کامل قرار داده میشد کلا خلاصه کردن کتابها کار جالبی نیست چون هر شخصی با توجه به درکش از یک متن اون متن. ا خلاصه میکنه خلاسه فقط به درد خود شخص مورد نظر میخوره نه دیگران مگر اینکه خلاصه بوسیلهی شخصی انجام بشه که اون شخص درزمینهی اون متن تا حدودی صاحب نظر و اندیشه باشه کاش کتابراه به این دیدگاهها توجه بیشتری داشت چون گاهی در مورد یک کتاب نظرات انتقادی مثلا در مورد راوی زیاد و یکسان ولی تغییری صورت نمیگیره