باتشکر از تلاش و زحمت جناب آزادگان. شاید توی این جلد دو نکته کمتر (و اصلأ) صحبت شد که امید است در نوشتههای بعدی در حوزه مباحث مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرصت بیشتری داده بشه:
یکی در مورد نرم افزارهای موجود در بازار کسب و کار داخلی (ایران) که از بین چند سامانه فعال و در حال استفاده به مقایسه قابلیتهای آنها حداقل به تعداد انگشتان دست قابل دسترسی هست.
دیگری موضوع گذر فوری از ارتباط با مشتری الکترونیک E-CRM که از موضوعات جدی این روزها است.
با این حال سپاسگزارم 🌺
یکی در مورد نرم افزارهای موجود در بازار کسب و کار داخلی (ایران) که از بین چند سامانه فعال و در حال استفاده به مقایسه قابلیتهای آنها حداقل به تعداد انگشتان دست قابل دسترسی هست.
دیگری موضوع گذر فوری از ارتباط با مشتری الکترونیک E-CRM که از موضوعات جدی این روزها است.
با این حال سپاسگزارم 🌺