نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حساس‌ها - جن گرانمن

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
امین حسنی
۱۴۰۳/۳/۲۷
از بهترین کتاب هاست بررسی دقیق و علمی و جامع نسبت به یکی از مبتلا به‌ترین ویژگی‌های انسانی با ترجمه روان و همه فهم صدای شیوای گوینده از اونجایی که خودم آدم حساسی هستم میتونم بگم بالغ بر 90 درصد مطالب این کتاب درست و دقیق بیان شدنو در برخی مطالب واقعا شگفت آوره خصوصا سه فصل اولش واقعا جذابهتا قبل از گوش دادم به مطالب این کتاب، از بخشی از خودم بیزار بودم بخشی که زودرنج و حساس بود و نگاهم به اون بخش، نگاهی منفی بود اما الان خیلی واقع گرایانه تر و با نگاه مثبت تری بهش نگاه میکنم
Zahra Keshavarz
۱۴۰۳/۷/۷
این کتاب بی شک کل زندگی من رو تغییر میده،،، چون دیدگاهمو تغییر داد، چون منو با خودم ب طرزی بسییییار شفاف تر آشنا کرد، چون بهم فهموند که من فقط یک حساس هستم با یک عالمه توانایی و همدلی و درک بیشتر همه چیز و ب طبع رنج بیشتر بردن، مرد و یادم داد ک بیشتر از دیگران از موضوعات منفی رنج بردن صرفا ب معنی روان رنجوری و نقص نیست، خدا رو شاکرم که این کتاب رو خوندم و خدا رو شاکرم بابت وجود چنین نویسندگان و محققانی، روح و جان و دل و زندگیتان آبادباددر صلح باشیدو آرامش
امیرحسین علیپور
۱۴۰۳/۴/۶
پیشنهاد میکنم حتما مطالعه شود. آدم های حساس، مغزهایی دارند که از سیستم عصبی باسرعتی برخوردارن و سریع پردازش میکنن و سریع متوجه تغییرات در محیط و درون خودشون میشن. مطالعه روی همچین آدم هایی مثل خودم واقعا حس خوبی بهم داد.
زهرا رستمی
۱۴۰۳/۴/۲۶
توی ۲۳ سال زندگیم و از بچگی همش حساس خطاب شدم و بهم میگفتن بزرگ شو
حتی همین الانم همینم و همیشه ازاین ویژگی ناراحت بودم
ولی این کتاب دریچه جدیدی از این ویژگی رو بهم نشون داد و مثل قبل حسرت نمیخورم چرا مثل بقیه نیسم یل چرا من حساسم...
Saeed Izadian
۱۴۰۳/۴/۲۹
این کتاب برای کسانی که تصور می‌کنن حساس هستن یا کسانی که فکر می‌کنن یکی از عزیزانشون آدم حساسیه نه تنها بسیار مفید بلکه ضروریست.
Rojan
۱۴۰۳/۴/۲۰
افراد با حساسیت بالایی که همیشه بدلیل واکنش‌های برجسته یا احساس عواطف شدید حس شرمندگی و درک نشدن میکردید. این کتاب به کتاب موردعلاقتون تبدیل میشه.
niloofar hosseini
۱۴۰۳/۴/۹
کتاب بسیار عالی. هم ترجمه دکتر علیتای عزیز هم صدای دلنشینشون. خیلی دقیق خصوصیات حساس ها توی کتاب توصیف شده. ممنون از کتابراه و دکتر علیتای عزیز.
علیرضا اسدی
۱۴۰۳/۵/۲۹
اطلاعات خوبی داره فقط موضوعات تخصصی زیاد داره که کمی حوصله سر بره
mehdi karimi
۱۴۰۳/۶/۱۳
صدای عالی و رسا و مطالب جدید و علمی و زیبا
نهضت وشاحی
۱۴۰۳/۶/۲
فوق العاده بود خوندن این کتاب واقعا لازمه
مرضیه کریم پور
۱۴۰۳/۶/۶
کتابی پر محتوا با صدایی دلنشین
مریم فرهادی
۱۴۰۳/۳/۲۴
عالی و بی نظیره حتما بشنوید 😍